Перспектива
Пошук
Русский Українська Мапа сайту




Новини
07.05.2007
VIІ Міжнародний Ялтинський Форум учасників страхового ринку



15.02.2007
Розиграш призів від фабрики „Тисмениця” серед учасників III Міжнародної карпатської страхової конференції!



18.01.2007
Підведені підсумки конкурсів "Краща страхова компанія - партнер банку", "Кращий банк - партнер страхової компанії"




Розсилання
Підпишися на розсилання новин !

E-mail


Проекти
Проекти >  Всеукраїнський незалежний споживчий рейтинг страхових компаній >  Опис проекту

Страхові компанії, що беруть участь у споживчому рейтингу, оцінюються за двома основними напрямками:
I. Оцінка страхових продуктів
II.Оцінка рівня обслуговування (якість наданого сервісу)

    Кожний з цих напрямків оцінки розшифровується рядом конкретизованих параметрів. Також оцінюється кожен напрямок у цілому і загальній задоволеності страховою компанією. Таким чином, кожну страхову компанію пропонується оцінювати по такій системі показників:

I. Страховий продукт

1. Розмір страхового внеску/ премії
2. Розмір страхової компенсації/ виплати
3. Передбачені для виплати (компенсації) страхові випадки
4. Тривалість дії договору страхування
5. Ймовірність одержання компенсації при страховому випадку
6. Відповідність розміру страхових виплат очікуванням страхувальників
7. Асортимент страхових послуг/ вибір страхових продуктів
8. Загальна привабливість пропонованих страхових продуктів, що цікавлять споживача

II. Рівень обслуговування (сервіс)

1. Компетентність персоналу
2. Можливість одержати потрібну інформацію
3. Швидкість обслуговування
4. Ввічливість персоналу
5. Зовнішній вигляд співробітників
6. Зовнішній вигляд приміщень
7. Обстановки приміщень
8. Місце розташування
9. Час роботи
10. Обслуговування в цілому

III. Загальна задоволеність страховою компанією

     Наскільки в цілому клієнти задоволені співробітництвом зі страховою компанією. Кожний з досліджуваних показників виміряється по 10-ти бальній шкалі оцінки.
     Після проведення першої хвилі буде проведена оцінка достатності і необхідності використовуваних показників, за допомогою множинного регресійного аналізу, що дозволяє оцінити внесок кожного показника в задоволеність відповідним напрямком (продукт, сервіс) і загальну задоволеність страховою компанією.

    Крім того, ця множинна регресія продемонструє, наскільки задіяні показники в сукупності пояснюють загальне відношення до страхової компанії.


IV. Методологія проведення рейтингу

    Рейтинг проводиться 1 раз у рік.
    Протягом місяця проводиться опитування клієнтів компаній – учасників рейтингу.
    У кожній страховій компанії – учаснику рейтингу опитування 200 клієнтів. Географічно вибірка розподіляється пропорційно частці кожного регіону серед усього населення України. Опитування проводиться в п'ятьох регіонах України незалежним дослідницьким агентством TouchPoll™ Україна з використанням технології TouchPoll™ (комп'ютер  із сенсорним монітором і спеціалізованою дослідницькою програмою), що дозволяє проводити інтерактивні інтерв'ю з будь-якою глибиною дослідження. Респонденти легко і з інтересом відповідають на питання анкети, натискаючи обрану відповідь пальцем на екрані монітора. Організаторами також передбачена можливість задати страхувальникам додаткові питання (за бажанням).
    Висока якість отриманої інформації досягається за рахунок повної конфіденційності й автоматичної обробки даних.

Участь у даному рейтингу дозволить страховим компаніям - учасникам рейтингу:

1. У рамках маркетингового дослідження визначити:
· якість пропонованих страхових продуктів з позиції страхувальника і на підставі цих даних внести корективи в існуючі програми страхування, змінити/доповнити чи удосконалити діючі страхові продукти;
· рівень лояльності страхувальників до Вашої компанії;
· необхідність розробки нових продуктів чи надання додаткових сервісних можливостей чи послуг;
· задоволеність якістю страхових виплат;
· необхідність додаткової підготовки/ навчання персоналу.
2. Одержати додаткову популярність і стати об'єктом ПР-публікацій, присвячених результатам рейтингу, а також використовувати результати рейтингу при проведенні власних ПР-заходів.
3. Мати можливість одержати Диплом Страхова Компанії № 1 по оцінках споживачів в Україні.
4. Використовувати період проведення рейтингу (опитування проводиться в точках взаємодії страхових компаній зі своїми клієнтами), як період удосконалення роботи свого персоналу, оцінки їх роботи, а також проведення рекламних заходів/акцій.
5. Додатково, оцінити ефективність своїх рекламних і інших промо-заходів, тому що одне з питань респондентам (клієнтам компаній) буде присвячене  джерелам інформації про компанію.
6. Та, звичайно ж, показати свою відкритість і готовність «чути» своїх клієнтів і мінятися для того, щоб відповідати їх вимогам, що за нашим досвідом, впливає на репутацію й імідж компанії в цілому.
7. Одержати додаткову медіа-підтримку у провідних СМІ страхового ринку.

Копірайт 2005. Всі права застережено. Дизайн та виготовлення: Activemedia.ua